COTISATIONS

La cotisation de 30 euros par personne couvre l’exercice du 1er septembre 2019 au 31 août 2020.

Le montant devra être réglé obligatoirement par chèque à l’ordre de l’ A.V.F. Limoux ou en espèces, dès la reprise des activités, et effectué lors des journées d’inscription et de permanences, les lundis de 14h30 à 17h00 et les jeudis de 15h30 à 18h (Sauf les jours fériés).

Votre règlement devra être accompagné de votre carte d’adhérent(e) qui vous sert d’attestation de paiement.

Cette carte vous sera demandée lors de votre présence dans les ateliers.

Une partie de la cotisation vous permet d’être assuré(e) et d’avoir accès à toutes les activités de l’ A.V.F Limoux .

Elle couvre les frais de gestion et les quotes-parts régionales et nationales.

La cotisation n’est pas qu’un droit à participer à telle ou telle activité, elle est aussi une invitation à devenir partie prenante de la vie de l’ AVF.

SUBSCRIPTIONS

The subscription of 30 euros per person covers the period from 1st September 2019 to 31 August 2020.

It should be paid by cheque made payable to “AVF Limoux” during the enrolment days (3rd and 5th September 2019, otherwise during office opening hours, Mondays 2.30-5.00pm or Thursdays 3.30-6.00pm (except bank holidays).

Your membership card should accompany payment, and will be updated accordingly.

This card will be required to be presented when you attend your workshops/activities as proof of enrolment.

Part of your subscription pays for insurance, as well as giving access to all activities of the Association.

It also goes towards management costs, as well as paying our share of quotas from the regional and national organisation.

Your subscription should be seen not only as your passport to one or more activities, but also as an invitation to becoming an active member with an important rôle to play.